Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Känna trycka klämma

Av - - 9 mars 2013 13:06

Har idag ordnat lite olika "zipp påsar" som man kan köpa i matbutiken.....det är grönsaks påsar med en dragkedje funktion så kallad ZIPP.


Sedan har jag köpt hårgele och karamellfärg. Glitter hade jag hemma....... Här häller jag i dessa ingredienser och stänger påsen ....sedan får barnen trycka klämma känna och de formar sig på olika sätt ....man kan sätta dem mot fönstret också men lika väl ha dem på bordet.


 

Lycka till


Pedagogen

 
 
Ingen bild

Lova

9 mars 2013 13:13

sååå lätt att göra och underhållande för barnen....

Tack för ideen dig ska jag följa...


mvh Lova mamma till elsa 1,5 år

-

9 mars 2013 13:15

lycka till det var så lite så,alltid roligt att visa vad jag har....hoppas hitta andra som kan ge mig också när min hjärna står still/ mvh Pedagogen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av - - 17 november 2013 19:09

       Hejsan   hösten har dragit igång i en rusande fart ...jag tyckte de nyss var sommar och sol. Nu är de dax att träffa gubben höst som vi gjort på min arbetsplats ...mycket spännande person. Även skapat en del kring höst och satt rutiner...

Av - - 26 juni 2013 12:57


Sitter och väntar på de små att vakna...de sover tryggt på avdelningen...undrar vad dom drömmer om...vad de har för tankar kring dagen....hoppas den är bra och att jag ger dem de dom behöver och känner sig trygg med....   Tack för en underbar dag...

Av - - 24 juni 2013 22:41

En dag som alla andra vi går på rutiner och för små barn är de viktigt med rutiner, personal blir sjuk barn blir sjuka möten som skall bli av och krav från regeringen,chefer,kolleger som ifrågasätter,föräldrar lika så..... Vad står du? Jag vill ...

Av - - 24 juni 2013 22:37

Ett litet barn kommer fram till mig.......Ja jött..... Jätte jött....Jag böjer mig ner och tar försiktigt i barnets hand och ger en röst...vill du låna min famn en stund om du är trött? Barnet svarar inte utan kastar sig själv upp i famnen åh säger f...

Av - - 26 april 2013 18:18


Detta är  ett tips vad man kan göra så Enkelt med en limpistol. Kanske de är för lite äldre barn eller enbart för en vuxen pyssel att få till de fint med gamla flaskor,burkar,koppar mm... Roligt är de iallafall åh fint blir de ....       Lyc...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards